Community Forums > Voobly Support and Game Complaints Support > Client and Website related Problems and Questions > Problema con coneccion
[1]
Показано 1 - 2 из of 2 посты
1Пользователи(-ли)читают эту тему (За последние 30 минут)
0члены,1гости
0члены,1гости
Was gerade angesagt ist:
Word Association (61 User)
AoKTS updates (53 User)
CBA PathBlood 1.8.0 (51 User)
1.6 reward campaing (39 User)
TIW 2020 Map votes (30 User)
New Voobly Client 2.7 (27 User)
Photos of Voobly Players (25 User)
Aktivste Beiträge der letzten Woche:
Torneo 1v1 HUMAITA / HUMAITA 1... (13 Beiträge)
Restore Problem (12 Beiträge)
AOM Error "Unsupported Grap... (10 Beiträge)
If there is chance to advertise ... (8 Beiträge)
Which AI can play DE Islands cus... (7 Beiträge)
Old VCOM/Tournament forums (6 Beiträge)
🌟 Let's Restart Custom Scenar... (5 Beiträge)
el reenvío de puertos se ve bien.
algunas cosas para hacer en el módem / enrutador:
apaga la DMZ.
apague el upNp
desactivar el disparo del puerto.
cada vez que modifique una página / configuración de un módem / enrutador, aplique / guarde. utilizando el enrutador / módem DHCP configure la IP reenviada a su PC. Cuando termine, reinicie el módem / enrutador
asegúrese de que solo tiene el firewall de Windows en funcionamiento. comprobar que un antivirus no tiene un f / wall.
en la configuración de Voobly en el lobby del juego, apague UPnP.
tratar
port forwarding looks ok.
a few things to do on the modem/router:
turn off the DMZ.
turn off the upNp
turn off port triggering.
each time you alter a modem/router page/settings, apply/save. using the router/modem DHCP set the forwarded ip to your pc. when finished, reboot the modem/router
make sure you only have windows firewall operating. check an anti-virus doesnt have a f/wall.
on voobly settings in the game lobby, turn off UPnP.
try